Nieuwsbrief Juni 2010

JESSENHOFKE_NIEUWSBRIEF_NL_1006

Persoverzicht

Omdat niet alle lezers van onze nieuwsbrief de diverse publicaties over onze brouwerij te pakken kunnen krijgen willen we hier deze maand wat aandacht aan besteden. De laatste tijd is er immers heel wat over Jessenhofke verschenen in de pers.

Naast de uitgaves van Bioforum/Integra die de bioweek belichtten waren er ook artikels in Biogezond over ons bier. De Standaard besteedde aandacht aan onze samenwerking met Millefeiulle waar Catherine Kools kook-workshops geeft in een mooie loft in Antwerpen en Het Belang van Limburg had een uitgebreid verslag over Dagelyckx bier, een etiketbier van onze tripel dat enkel in het Tongerse begijnhuismuseum Beginha wordt geschonken. We mogen ook de artikels in de diverse uitgaven van de Stad Hasselt niet vergeten over Vulcanus, het unieke brandweerbier dat door zijn schaarsheid Westvleteren-allures heeft gekregen. Geen nood echter, het nieuwe brouwsel is in aantocht om te helpen blussen! De nieuwe Hasselaar besteedde ook uitgebreid aandacht aan de bioweek, wat we natuurlijk enorm appreciëren.

Vorig jaar zijn bij Jessenhofke opnames gemaakt voor Limburg@work en VOKA Limburg heeft die nu gebruikt in de kennismakingsfilm die elk trimester aan de nieuwe leden zal worden getoond; Best wel verrassend als je in de zaal zit en jezelf op groot scherm ziet verschijnen. Kauri stuurt dan weer de persberichten over ons door naar hun leden, wat natuurlijk een groot publiek bereikt van duurzame gelijkgestemde bedrijven.

We mogen ook onze klanten niet vergeten die ons logo gebruiken in hun publicaties. Multibier bijvoorbeeld heeft op zijn briefhoofd en -omslagen slechts enkele brouwerijen staan waaronder Jessenhofke. Ook op hun website worden we vermeld en dat is een extra stimulans voor ons om in Nederland meer aanwezig te zijn op bierfestivals en meer ter plaatse verkooppunten en prospecten te gaan bezoeken.

Als laatste vermelden we onze aanwezigheid op het internet via verschillende blogs zoals bijvoorbeeld brouwer voor een dag en de verschillende commentaren op ratebeer en facebook met een eigen fanpagina. Zo heeft iedereen de kans om het laatste nieuws over Jessenhofke na te lezen en te volgen.